سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقالات کاربردی

مناطق شگفتآور مالزی

    نظر

 

سفر به مالزی

در حالی که سیر زیادی از افراد به کشور تایلند سفر می‌کنند، مالزی نیز به یک قطب توریستی در آسیا تبدیل شده است و گردشگران زیادی را از نقاط مختلف جهان به خود جلب می‌کند. این مقصد گردشگری دنیا دارای جاذبه‌های طبیعی زیادی از جمله ساحل زیبا و جنگل‌های سرسبز می‌باشد و بسیاری از افراد با تور مالزی به منظور غواصی یا گشت‌و‌گذار در جنگل‌های به این کشور سفر می‌کنند. اگر شما هم اهل طبیعت‌گردی و هستید ما شما را با برخی از مناطق گردشگری مالزی آشنا خواهیم کرد:

کوالالامپور

سفر به مالزیسفر به مالزی

شهر کوالالامپور برخلاف دیگر شهرهای آسیایی مملو از جاذبه‌های گردشگری فراوان است که با فرهنگ‌های مالایی، چینی و هندی آمیخته شده است. برج پتروناس (Petronas Towers)، باغ گیاه‌شناسی پردونا (Perdana Lake Gardens) و برج مرانا (Menara KL Tower) از جمله مکان‌های گردشگری کوالالامپور می‌باشند.

پنانگ

سفر به مالزیسفر به مالزی

یکی از محبوب‌ترین نقاط توریستی در بین مسافران شهر پنانگ است. این منطقه به دلیل موزه‌های باستانی، خانه‌های تایخی و طبیعت شگفت‌آورش در یونسکو به ثبت رسیده است. وقتی با تور مالزی به این منطقه سفر می‌کنید حتماً از غذاهای خیابانی و معروف آن امتحان کنید. غذاهای خیابانی در این منطقه ترکیبی از غذاهای چینی، مالایی و هندی می‌باشد.

جزایر پرهنتیان

سفر به مالزی

جزایر پرهنتیان یکی از دیدنی‌های کوالالامپور از دو جزیره پرهنتیان کنسیل (Perhentian Kecil) و پرهنتیان بسار (Perhentian Besar) تشکیل شده است. در طول روز افراد از پیاده‌روی و غواصی لذت می‌برند و در شب پارتی‌های مختلف در کنار ساحل برگذار می‌شود تا یک سفر به‌یادماندنی را برای شما ایجاد کنند. شایان ذکر است در فصول گرم و معتدل سفر به این منطقه بیش‌تر انجام می‌شود.

جزیره اسرارآمیز بورنئو

سفر به مالزی

جزیره اسرارآمیز بورنئو سومین جزیره بزرگ چهان است که در بین شبه جزیره اندونزی و مالزی قرار گرفته است. وجود گیاهان و جانوران عجیب منجر شده است که یکی از همکاران داروین که برای تحقیق به این منطقه بیاید او آنقدر تحت تاثیر این منطقه قرار گرفت تا آخر عمر در این منطقه ماند. در میان جنگل های انبوه، پل های چوبی زیبایی وجود دارد که راه رفتن بر روی آن ها و تماشای گونه های جانوری و گیاهی عجیب، تجربه ای شیرین را برایتان رقم می زند.

مالاکا

سفر به مالزی

در چندسال گذشته، شهر مالاکا به یک قطب توریستی در بین شهرهای آسیایی تبدیل شده است. شهر مالاکا به دلیل آشپزی متنوع و عجیب خود که آمیخته‌ای از فرهنگ‌های گوناگون می‌باشد، معرفیت بالایی دارد. در این شهر مغازه‌ها و بازارچه‌های محلی زود بسته می‌شوند و هیاهوی شهری به چشم نمی‌خورد.

تامان نگارا

سفر به مالزی

تامان نگارا در زبان محلی به معنای پارک ملی مالایی می‌باشد و از قدیمی‌ترین جنگل‌های استوایی جهان به‌حساب می‌آید. یکی از جاذبه‌های گردشگری این منطقه پل بزرگی است که در وسط جنگل قرار گرفته است و فرصت جنگل‌گردی برای مسافران ایجاد می‌شود. همچنین مسافران می‌توانند در طی مسیر خود از آبشار زیبا، آوای پرندگان و یا حتی فرصت دیدن فیل‌های وحشی لذت ببرند.

در پایان باید اشاره کنیم که یکی از دلایلی که افراد با تور مالزی به این مناطق زیبا و شگفت‌آور سفر می‌کنند، ارزان بودن قیمت این تورها و جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر این مناطق است.